رییس هیات قایقرانی استان همدان:

کسب مدال برنز آسیا توسط  قایقرانان همدانی

رئیس هیات قایقرانی استان همدان گفت: قایقرانان همدانی در مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا به مدال برنز دست یافتند.

کسب مدال برنز آسیایی توسط  قایقرانان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ضروری رئیس هیات قایقرانی استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات رئینگ قهرمانی جوانان آسیا در کشور سنگاپور گفت: در این مسابقات تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب اسرا جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و فاطمه صفری موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه صفری و کیمیا زارعی قایقرانان همدانی هستند که فردا در مسابقات روئینگ دونفره رو در روی رقبا قرار خواهند گرفت و امیدواریم در این مسابقات نیز موفق باشند.
رییس هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا از 19 مهر در سنگاپور آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت،تصریح کرد: تیم ملی روئینگ جوانان کشورمان با 6 پارو زن در بخش بانوان و هفت پارو زن در بخش مردان و چهار مربی عازم این رقابت‌ها شده است.

محمد ضروری افزود: اسرا جوانمردی، کیمیا زارعی، فاطمه صفری، هانیه بیداد، فروغ آقابالازاده و مائده حضوری در بخش بانوان و شیرزاد قادری، امیرحسین محمودپور، رضا قهرمانی، میلاد اله وردیان، کارو حسینی، کامران کرمی و شهروز صفایی در بخش مردان نفرات اعزامی به مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه قایقرانی همدان در بخش‌های مختلف از جمله روئینگ دارای رشد قابل توجهی بوده اند بیان کرد: کسب مدال در این مسابقات  می‌تواند سرآغاز اتفاقات بهتر در این رشته ورزشی برای استان همدان  باشد.

 انتهای پیام/ص.ف

کسب مدال توسط قایقرانان همدانی در روئینگ قهرمانی جوانان آسیا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.